andreakarolina

Bad och sol i Rålambshovsparken

Publicerad 2009-08-06 21:01:51 i Allmänt,

Idag började med sjukt mycket halsont och blåsor i munnen... Som tur var ändrades mitt humör ändå drastiskt när finaste Sara ringde och det bar av till rålambshovsparken för bad och sol och vindruvor. Det är alltid lika mysigt att vara med dig finaste bus! Sedan ringde Noah från varma sumpan och vi åkte dit och fikade tillsammans med honom på Gröna stugan, eller var det Gröna villan?
Det blev tillslut en helt underbar dag med finaste vännerna man kan ha här i sthlm.

Min mage har varit alldeles uppsvälld i flera dagar nu och jag undrar när jag ska få njuta av att det faktiskt är 10 cm borta från min midja...? Men jag får väl lita på vad ni säger och hoppas att det jag ser inte är där..
Fick låna fina kläder stl S av Sara tillsvidare så nu har jag några fina kläder som sitter bra iaf :)

Puss A

Kommentarer

Postat av: Kadri

Publicerad 2009-08-26 14:23:55

Sv. TACK äntligen nogon som förstår. Om du läser inlägger jag skrev 26 maj då du kanske förstår mig ännu mera.

MANNEN har ringt till rektorn i dag flera gånger, men ingen som svarar på telefon i hela skolan och ingen som ringer tillbaka.

Man börjar ju tänka om vad som händer om det till ex. har hänt en olycka och man måste få tag på barnet.

Vi har fått slut på ideer och vet inte vad man ska göra längre. Just nu känner jag mig helt hopplös.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela