andreakarolina

bröllopet gick...

Publicerad 2009-08-02 18:14:20 i Allmänt,

idag är jag bakis och har en ganska tom känsla i magen... funderar och funderar... det känns ganska konstigt allting.
Hur lång tid är, nått år, skulle ni säga?? enligt mig betyder det inte: 1-4 år...
Det gör mig ledsen och irriterad att han inte ser på oss på det sett jag gör. Det gör mig ledsen och irriterad att han beter sig som en 20 åring och är så jävla rädd för att växa upp. Varför är det jag som beter mig som 30+ när det borde vara tvärtom. Varför finns inte den längtan hos oss som lyste ur deras ögon igår. Varför känns det som att det kanske är försent och jag borde ge upp så jag inte blir mer sårad??? Jag vill ha samma planer som dig. Jag vill ha samma längtan men jag inser sakta men säkert att det inte är så.. Vad gör man då? När det känns som man ändå inte har något val. Jag vet vad jag vill! Så varför beter du dig som om jag inte är kapabel till det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela