andreakarolina

Söndag

Publicerad 2009-08-30 21:24:06 i Allmänt,

Det har varit en lugn söndag här i Kista. Älsklingen har sovit i stort sett hela dagen, är lite rädd att han börjar bli sjuk, han får inte smitta mig för det har jag inte tid med nästa vecka. Jag har bakat för första gången sen början av sommaren, att det kan vara så härligt att få kladda med deg.. :)

Gjorde en kyckling gryta som tyvärr inte blev särskilt god, men det är ju också risken när man väljer att exprimentera för att man är för lat för att gå in och handla det som faktiskt ska vara i grytan...

Imorgon är det dags för workshops i narrspel, det kan nog bli intressant. Och så ska vi göra vårt första grupparbete med nya gruppen. Jag HOPPAS att workshop ledaren inte är lika flummig som vår huvudlärare.. Tänk om man faktiskt fick känna att man lärde sig något för en gångs skull. Ibland är det svårt att känna att vår utbildning faktiskt hör till Sthlms universitet, eller ens lärarutbildningen.

Viktnedgången går jävligt trögt just nu.. Jag har väldigt svårt att hitta min motivation och att faktiskt äta det jag ska.. jag vill gå ner mer men jag är så sjukt less på att tänka på mat hela tiden. Och ha  dåligt samvete för att jag inte tränar mer... Borde ta mig i kragen och göra något åt det. Gaah!

puss A

ps. min handled gör fortfarande jätteont. Ja, jag vet sara jag borde kolla upp det. men det känns drygt att sitta o vänta i ett väntrum en hel dag bara för att höra att det enda de kan göra är att linda den (som jag redan gör) Vet inte om det är värt 300 spänn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela