andreakarolina

2009

Publicerad 2009-12-31 10:54:27 i Allmänt,

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Fick jobb som lärare

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Skapade inga.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Viljan föddes iofs december 2008 men 2009 blev hennes första år :) Och i Viljans mammas mage simmar nu     "pim pim" runt :D

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, min mormor dog 13 december 2008...

5. Vilka länder besökte du?
Danmark och Tyskland

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Självförtroende

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Inget speciellt.

8. Vad var din största framgång 2009?
Mina betyg i skolan, mitt första lärarjobb och viktnedgång

9. Största misstaget?
De dagar jag spenderade med att vara ledsen.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
För mycket magkatarr och migrän..

11. Bästa köpet?
Resan till Danmark

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Skolböcker

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Erik

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Katy Perry- hot n cold

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Andas

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Stressat

18. Hur tillbringar du julen?
Med familjen och Erik

19. Blev du kär i år?
Mer och mer för varje år.


20. Favoritprogram på TV?
How I Met Your Mother

21. Bästa boken du läste i år?
Liftarens guide till galaxen

22. Största musikaliska upptäckten?


24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Vackert halsband och mtachande örhängen av min baby!

25. Något du önskade dig men inte fick?
Spikmatta

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Middag på Akkurat med älsklingen och pappa, sedan en öl på en blues pub i Gamla stan.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?

Eftersom jag börjat min viktnedgång så har jag mer och mer hittat tillbaka till min egen stil istället för att gömma mig under för stora kläder.


29. Vad fick dig att må bra?
Erik, min familj, mina vänner och skolan med praktiken.



31. Vem saknade du?
Mamma

32. De bästa nya människorna du träffade?
Pysseljuntan! Maria, Katarina, Sara och Noah

Kommentarer

Postat av: Kadri

Publicerad 2010-01-01 12:41:25

Vilken härlig lista

GOTT NYTT ÅR TILL DIG OCH FAMILJEN



sv. TACKAR

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela