andreakarolina

Snart ska jag iväg...

Publicerad 2009-12-19 17:12:43 i Allmänt,

...till katta och ha julmys med en del av pysseljuntan. Tyvärr kommer alla inte vara där och även om jag vet att du är trygg och att jag ska se det som positivt att du är där. Så saknar jag dig och önskar att du fanns där med oss. Mina tankar är hos dig hela tiden. ALLTID. Är så glad över att ha träffat dig och att du så snabbt blivit en av mina närmsta vänner. All min kärlek till dig och kom tillbaka till oss snart. Det är inte detsamma utan dig.


puss A.

Kommentarer

Postat av: m

Publicerad 2009-12-23 09:17:01

tack, det betyder så oerhört mycket för mig att du finns! älskar dig av hela mitt hjärta andrea!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela