andreakarolina

Helvetes jävla skit och lite annat...

Publicerad 2009-07-11 16:34:22 i Allmänt,

Jag känner att jag behöver skriva av mig men jag vet inte vad jag vill skriva om.. De säger att jag sköter mig bra och att det syns att jag gått ner men jag kan fan inte se det. Och inget jag gör känns som om det är nog. Kanske är det så att jag sätter kraven för högt, eller så är det jag som är en jävla mespropp som inte klarar av vad jag borde. Idag har jag inte fått i mig något vettigt. Jag har joggat men det var bara en kort stund.. Jag vet inte, har svårt att se positivt på tillvaron idag.

Jag återkommer en annan dag när livet känns lite lättare på alla sätt och vis.


Ikväll blir det iaf bowling med baby, freja och hennes erik.

Kommentarer

Postat av: Kickan

Publicerad 2009-07-14 10:42:07

Men älskade! Du är ju finast i världen. Längtar tills vi ses snart:) Du är så duktig som kämpar på, hejja hejja!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela