andreakarolina

Huvudvärk

Publicerad 2009-06-22 18:27:50 i Allmänt,

Jag har nu haft huvudvärk 3 dagar i sträck!! Nu får det fan vara nog, känns som om mitt högra öga ska ploppa ur skallen på mig och att hjärnan ska följa efter. Ibland gör det så ont att jag inte kan stå upp.... Jag undrar om det är maten eller något annat som spökar.. Det är ju klart att jag varit spänd och nervös de senaste dagarna då Eriks pappa fick fara in på sjukhus mitt i natten på midsommardagen och inte kom hem förrän idag. Jag tycker alltid det är så obehagligt när människor blir inlagda på sjukhus.. Eller sjukhus överlag är obehagliga. Han mår bra nu iaf men de hittade inte varför han tuppade av så han går runt med en maskin på bröstet som observerar hans hjärta. Jag känner mig så dum som blir så illa berörd när jag borde vara ett stöd för Erik. Och det är så svårt för jag märker hur påverkad Erik blir av allt detta men han säger som vanligt ingenting och jag vet inte hur jag ska få honom att berätta vad han känner.. 

Ja, vi är iaf fortfarande kvar här uppe i Övik men imorgon eftermiddag kommer vi nog bege oss tillbaka till Sthlm och då med Anna med oss. Jag och Anna ska åka till skagen på fredag men hon följer med ner nu eftersom det blir billigare för henne. Jag har ju mötet på Torsdag på Itrim som jag inte vill missa så därför åker vi inte förrän då.

puss A.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela