andreakarolina

Ekerö med pysseljuntan!

Publicerad 2009-06-02 20:13:36 i Allmänt,

Idag har spenderats först med gensvar på portföljen i skolan och sedan ute på ekerö tillsammans med pysseljuntan. Supermysigt har det varit! Dock hade min kära lärare tappat bort min portfölj och alltså inte läst den... Det kändes ju kul, inte! Men det löser sig nog, hon hade hittat den precis innan vårt möte så nu skulle hon läsa den ordentligt.
Igår gick jag nästan 1 mil i den sköna solen så då tog jag mig långt över mina 9000/steg per dag. Idag har det varit mindre gående så jag är bara uppe i 6402 än så länge. Maten har gått bra idag, börjar till och med vänja mig vid tomatsoppan. Känner mig peppad inför sommaren fast jag vet att det kommer vara en utmaning. Det jag känner kommer vara min utmaning är inte så mycket maten som att komma iväg och träna. Jag stressar upp mig så lätt och har svårt att slappna av trots att sommarlovet är här nu. Kommer nog ta några veckor innan jag inser att jag är ledig till den 24 augusti. En positiv sak är att jag i alla fall inte haft halsbränna och magkatarr på några veckor, hoppas det håller i sig. Itrim sa att de hade lite boktips för hur jag ska jobba med min stresshantering, det ska jag höra mig för om på torsdag.
Slutligen, tack mina fina vänner för att ni ger mig stöd och äter en massa frukt tillsammans med mig!
Ni är ovärderliga och våra stunder tillsammans är det roligaste jag haft på länge!
Puss A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela