andreakarolina

Nya skor

Publicerad 2009-11-05 11:52:33 i Allmänt,



Love them!! Och de är fodrade och har bra halkskydd... Något jag brukar behöva.. heh


Slänger in en bild på mina kläder idag.. Kan äntligen stå upp, hade så fruktansvärt ont i magen imorse.. Nu gör det "bara" ont. så det fick bli mys kläder och mycket Yogi thé.

Snart kommer Sara, Noah och Maria hit och lunchar med mig. Så synd att Katta inte kommer också, men hon jobbar ju som en duktig vuxen. Du ska veta att du är saknad!!

Puss A

Kommentarer

Postat av: Kadri

Publicerad 2009-11-06 09:32:12

Fina skorna. Sån avill jag ha. Verkar bekväma. Vad kostar såna ?



sv. Men vad snäll du är. Tack tack. Måste dock nu gå till en vanlig läkare för det måste vara ju något annat fel eftersom jag har fortfarande ont.

Jag älskar ju o fynda på loppis. Finns det ingen loppis i närheten var ni bor ?

Postat av: Katta

Publicerad 2009-11-07 08:45:14

Jag saknar er också.. Måste ses massa mer! Massa puss

Postat av: Kadri

Publicerad 2009-11-08 15:21:32

sv. jag brukar googla efter loppisar. tradera kan man också hitta mycket

Postat av: Kadri

Publicerad 2009-11-09 13:36:04

sv. haha antistress ? Hoppas det smittar av sig...'

Han tog på sig klänningen. Bilderna finns på bloggen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela