andreakarolina

fredag

Publicerad 2009-10-23 09:43:29 i Allmänt,

Vaknade inte upp på rätt sida idag, Erik skulle upp tidigt, såklart klarar han inte det själv utan jag måste tjata och tjata upp honom så det blir inte bara han som går upp tidigt utan även jag..... inte ett tack fick jag... bajs på honom




Uppdatering:
Äter min första lussekatt!!!! Ja, det är tidigt men jag läängtar efter julen och tycker tiden är inne. Har dock inte köpt någon julmust än, det får vänta ett tag till.

Fick C på min portfölj!! Eftersom det är den sämsta jag lämnat in under denna utbildning så är jag VÄLDIGT nöjd!

Kommentarer

Postat av: Kadri

Publicerad 2009-10-24 21:32:53

Gud vad gott med lucekatter.

Hoppas du har kommit på bättre humör.



Sv. tack för din fina kommentar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela