andreakarolina

banged up baby

Publicerad 2009-09-21 13:16:42 i Allmänt,

Hittade gubbens glasögon tillslut, nerkörda i gräset bredvid cykelbanan. Verkar som han dykt med huvudet först rakt ner í backen.. Jag förstår inte varför man tycker det är en bra idé att dricka tequila det sista man gör en kväll där man började dricka på middagen kl 17.00!! Igår låg han utslagen på sängen hela dagen och gjorde mig orolig.. Hjärnskakning och bakis är ingen bra kombo..

Själv har jag varit och tränat, medelpasset på friskis igen. Orkar mer och mer för varje pass vilket känns bra.. ser dock inte fram emot mötet på Itrim på torsdag där man får höra hur bra det gått för alla när jag själv stått still sen min senaste hälsouppföljning... Men jaja.. jag ska ge mig tid att komma ner till 60 kg. Att ha gått ner 6 kg på 3 månader är inte dåligt. Jag måste bara se till att intala mig det tillräckligt ofta innan tors.

puss A. 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela