andreakarolina

Tankar

Publicerad 2009-09-06 21:23:21 i Lappen och Flickan,

Enda sen min mamma dog när jag var 12 år och hon var 42 år så har jag känt en otrolig stress över att jag kommer dö tidigt. Det är något jag pratat fram och tillbaka om med diverse psykologer. Min stress har ökat sedan jag blev tillsammans med Lappen som är 9 år äldre än mig. Stressen har nu flyttats över till min rädsla att han ska dö, försvinna. Att vi inte ska hinna leva tillsammans, gifta oss och få barn. Vet att jag inte ska utgå ifrån att allt kommer sluta i katastrof, att cancer och sjukdom inte drabbar alla människor. Även om dessa drabbat mig för många ggr under mitt liv. Jag önskar av hela mitt hjärta att jag har fel att det har hänt nog saker i mitt liv. Att jag kommer leva lycklig och länge tillsammans med min Lapp.

Vill kunna se in i framtiden och se att allt blir bra.

 

Kommentarer

Postat av: .. Fruktbus .. [23 år Mams bland Tvåårstrots, Graviditetskilon & Ömma Bröst!]

Publicerad 2009-09-07 00:06:42

Hallå hallå! Självklart hjälper jag dig! =) Måste ta 200 kr / design! Dels för att det tar sån tid men också för att jag har så mycket med skola och barnen just nu =)

Postat av: Sara

Publicerad 2009-09-18 13:13:59

Finaste fina! KRAAAAAAAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela