andreakarolina

dagen

Publicerad 2010-04-19 10:56:05 i Allmänt,

Att det ska vara så svårt att bara andas, bara vara, bara göra. Hatar hur jag stressar upp mig och inte kan sova. Hatar hur jag inte kan hantera stress. Inatt har jag inte sovit bra alls, blev bara några timmar. Nu tvättar jag en maskin, försöker sammanställa en början på min C-uppsats och börjar så sakteliga fundera på lunch. Ska måla ett till varv på skåpluckorna också så att vi kan vända dem och ta nästa sida. Snart, snart är köket klart! :)

Det är sol och vid kl 15.30 ska jag träna i Lindhagen.

Förhoppningsvis kommer jag kunna sova ikväll, imorgon blir det barndans och sedan "scener ur ett äktenskap" på dramaten med Pappa och Anja! Längtar som tusan!

Puss A.

Kommentarer

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-04-19 12:39:32

Har lagt till dig på bloglovi'n och fixat kod så jag har en bloglovin ikon under mina länkar :D Kul när det funkar även om det inte var så mycket jag gjorde :) Hihi :)



vad ska du träna idag? :)



pussss

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-04-19 13:07:07

det går alltid bra! ;)

Jaaa du.. det stod på bloglovin sidan någonstans.. hmm.. då fanns det en guide om var man skulle lägga in vad för att få en knapp som man fick välja.. haha! myyycket klarare det blev för dig nu eller? :P

se om du hittar annars får jag försöka leta upp det igen :P

sitter och kikar på massa gratis bloggdesigner osm man kan använda sig av.. kanske ska prova... får se om jag vågar. du lär märka :P



träna lugnt då hjärtat :)



pussss

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-04-19 13:17:03

hihihiiii! kolla hur det ser ut när du lämnar en kommentar hos mig! :D hihihi! :D woop woop! :D

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-04-19 13:24:51

wiii! :D hahaha! :D sitter och gluttar på designa din blogg, riktigt bra sida! :D

funny!



<3

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-04-19 13:27:08

yeey! nu vet jag hur man fixar så att jag skriver typ: bilder finns hos andrea, sen kan man bara klicka på namnet där så dyker din hemsida upp i ett nytt fönster! :D wihuu! jag ska bli blogdesigns expert!! :D hahaha!



<3

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-04-19 13:35:36

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeller huuuuuuuuuuuuuuuuuur! :P hahaha! :P



Lätt! ska bara bli lite mer proffs först! ;) haha! :D



pusssss

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-04-19 13:41:18

haha visst är deras hund en poser! cool kille liksom! ;)

ser du några småändringar på min blogg nu? dom må vara små men jag är stolt! :D hahaha!



pusss

Postat av: Jen

Publicerad 2010-04-20 10:35:57

Allt bra idag? :)

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-04-20 10:43:47

ja jag såg! :D mums mums! :D Det får vi göra någongång! :)



Ser du förändringarna på min blogg! wihi! fast just nu sitter jag lite fast.. en sak som inte fungerade... men då får man fundera lite! hihi! :)



allt är braa med mig! :) är allt kanon med dig? :)



puss

Postat av: Jen

Publicerad 2010-04-20 10:46:54

jag är en riktigt kulig filur ja, nej kanske inte men ändå :p Jag brukar titta in på din blogg lite då å då! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela