andreakarolina

Godmorgon!

Publicerad 2010-04-21 10:12:00 i Allmänt,

Gick upp tillsammans med E imorse, han åkte till jobbet och jag gick och tränade! 3.4 km på löpbandet blev det nu på morgonen. Känner mig mega stolt över att jag kom iväg. Blev lite nerstämd av siffrorna på vågen när jag var på sista itrim mötet. Men siffror betyder faktiskt ingenting, det är hur jag känner mig och vad jag orkar som räknas! Om jag inte hade fått ont i min bråk fot hade jag nog orkat mer, men kände att det var bäst att inte riskera något. Är ju faktiskt inte jättelångt kvar till Vårruset!

Nu ska jag duscha och äta frukost. Gröt och ägg :)

Lite synd är det att det snöar, men så länge som det inte ligger kvar så får det vara hur mycket aprilväder det vill!

Puss A.

Kommentarer

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-04-21 11:48:20

Duktiga du! :D Just ja hur blev det med vårruset? har ni anmält er eller?



puss

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-04-21 12:03:14

jag tror det, vilket datum var det nu då? :)



puss

Postat av: Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

Publicerad 2010-04-21 12:40:00

Oj duktig du är med träning så tidigt (eller iöht) :p

Krama

Postat av: katarina

Publicerad 2010-04-21 12:46:02

neeeeeeeeej..... meeh.... fan... det är ju den dagen jag bytte till kväll så jag kunde vara med på saras uppspel... fan också... nu blev det bajs...

Postat av: Kadri

Publicerad 2010-04-21 12:54:40

Vad duktig du är. Och gröt till frukost. Hälsosamt



sv. tack snälla du

Postat av: Johanna Rudström

Publicerad 2010-04-21 15:21:55

You go girl! Fan vad duktig du är! Jag har aldrig sprungit längre än 3 km i mitt liv...wow!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela