andreakarolina

Grattis på födelsedagen Mamma!

Publicerad 2010-04-15 11:59:37 i Allmänt,

Idag är det din födelsedag, idag ska jag också börja jobba med projektet hos Sara. Det känns läskigt och svårt, men det är din historia och jag ska göra mitt bästa för att orka. Jag ska fokusera på allt som du var och som du gett mig.
Du finns i mina tankar och mitt hjärta hela tiden. Du är min förebild och allt jag vill vara. Jag hoppas att du har det bra där du är nu. Jag älskar dig och saknar dig.

Puss A.

Kommentarer

Postat av: Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

Publicerad 2010-04-15 12:14:00

Grattis till din mamma! :D



Sv: Underbart skrivet, håller med dej så! :D

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-04-15 13:01:34

Du är stark sötaste! :)

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela