andreakarolina

Min fantastiska semester med världens bästa Erik del 1: Sälen

Publicerad 2010-04-12 13:03:02 i Allmänt,



Katta, Jonas och Maria kom och myste med oss på påsken i Sälen. Maria stannade tyvärr bara till fredagen men Katta och Jonas kämpade ;) på med oss till söndagen. Vi hade det fantastiskt :)
De sista två bilderna är från början av våran 85 mil långa bilresa från Sälen till Tärnaby! Han är fantastisk min älskling som kör och kör och kör... Bekväm blir jag.. men lite dåligt samvete får jag också så nu ska jag börja övningsköra. Min plan fungerade nämligen. Två veckor var precis vad Stockholm behövde för att få bort all snö! Perfa säger jag, nu är det bara att tuta och köra.

Puss A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela