andreakarolina

Kommentarer

Postat av: Tone

Publicerad 2010-04-26 18:10:37

Ja visst var det. Längtar tills dvdn kommer ut :)

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-04-27 07:33:18

Grymt! Önksa att jag kunde vara där med dig.. :(



puss

Postat av: Kadri

Publicerad 2010-04-27 08:40:42

ska du springa ?



sv. usch, mendet gör dig tioll en bra lärare att du kan vända såna situationer o göra det bästa av de. Lärarna här skulle ha kastat saker på elever eller skrikit på de att de är idioter. oj vad jag önskar att du skulle jobba här

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela