andreakarolina

Jag ska!!!

Publicerad 2010-08-09 13:05:16 i Allmänt,

I mitt huvud snurrar just nu så sjukt mycket måsten. Och som vanligt reagerar jag med att inte göra någonting.. Vet inte varför det alltid blir så, det är verkligen inte min mening. Så idag ska jag: Gå och simma, Städa lägenheten och ANDAS. Det ska jag väl ändå klara av?? Mitt första problem blir att hitta till simhallen.. men det ska nog inte vara något problem.

Vägde mig idag också, fast jag egentligen lovat mig själv att inte göra det.. Jag har inte gått ner men inte heller upp vilket är bra. Det är huvudsaken, jag vill klappa på mig själv, köpa roliga kläder och illrosa skor! Så det är vad jag tänker göra. Så nu ska jag simma.... haha bara så ni vet!

Senare kommer lite bilder från förra veckan!

Puss A.

Kommentarer

Postat av: Familjen Korb ♡ Tvåbarnsmamma

Publicerad 2010-08-25 14:59:21

Hihi tackar. :D



Jag gör fortfarande designer! :D

Och det du tänker låter riiiiktigt snyggt, så hojta till när du bestämt dej och när du vet hur du vill ha det.



Krama

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela