andreakarolina

Magjävel.

Publicerad 2010-08-28 10:54:25 i Allmänt,

Jag är så sjukt trött på denna magkatarr som jag har haft i över 2 veckors tid. Jag orkar inte med den här ständiga smärtan och illamåendet. Jag vill inte längre. Vet att jag måste slappna av, men hur gör man det när man har smärta som påminner hela tiden?? GAAAH!!!

Nu har jag iaf beställt kappan från ellos :) Och ska hämta ut min nya maxi klänning från hm. Bra att man kan peppa sig med lite inköp ibland. Ska gå och hämta den på Ica nu och sen ta mig till systrarna i Storastaden för lunch. Hoppas magen uppför sig en liten stund iaf.

Hade med mig kameran igår men utan minneskort (!) så det blev inga bilder. Ska göra ett nytt försök idag. Dagen igår började med Forum Nacka, dit ska jag igen! Jag köpte två par jeans och en tröja på cubus allt för 349 kr! Skinny jeans med hög midja i både svart och blå. Storlek 38!!! GÖTT!
Köpte också ett par kilklacks kängor.. men det är inte äkta skinn och jag är lite osäker på om jag ska ha kvar dem... De kostade ändå 599:- och om jag lägger till några hundralappar så får jag ju äkta skinn som håller längre. Men snygga är de iaf.

Vi hörs senare, förhoppningsvis med lite bilder från idag.

Puss A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela