andreakarolina

270 hp

Publicerad 2010-02-10 16:49:18 i Allmänt,

270 stora jävla högskolepoäng, jag mår illa, magen gör ont, det känns som om jag inte får tillräckligt med luft. Jag är så stolt att jag går den här utbildningen, att jag bestämt mig för att klara av det, jag har bestämt att jag KAN. Men det är så galet läskigt, att våga lita på att jag kan. Det är så otroligt svårt att hitta självförtroendet, att ge mig själv det här. Att det bara är mitt, min utbildning, mitt liv.

Just nu känns det som att mitt huvud och hela min kropp bara vill sabotera för mig, jag har ont överallt, min handled är svullen, jag har halsbränna och mår illa.. Internet lägger ner med jämna mellanrum och jag hittar på alla ursäkter i världen för att inte hitta artiklarna som jag måste läsa. Lägenheten är stökig och tvätten ren, men i en hög. Tänk att livet ibland kan kännas så överväldigande och omöjligt.

Nu är jag inne på min fjärde termin och i slutet av den hägrar den första C-uppsatsen, sedan är det fem terminer kvar. Fem galna fantastiska kaotiska och alldeles alldeles underbara terminer kvar, som bara är mina.
Det kan vara värt lite kaos i mitt huvud.

Puss A.

Kommentarer

Postat av: Kadri

Publicerad 2010-02-11 08:49:29

du är jätte duktig. du klarar det kalant



sv. stort tack.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela