andreakarolina

Lördag

Publicerad 2010-01-16 10:51:51 i Allmänt,

Den här veckan har varit galen, jag och erik har varit bonus småbarnsföräldrar åt våra vänners dotter, när de var på BB och födde ett syskon. Det har varit fantastiskt men intensivt. Jag har också avslutat min kurs i drama med allt vad det innebär. Nu är studieförsäkran inlämnad för den här terminen, en termin som nog kommer bli en av de tuffaste under min utbildning. C-uppsats....

Familjen Korbs Johanna håller på att göra en fantastisk bloggdesign till mig så snart har jag också en fin blogg! Som jag längtat!! Du är verkligen superbra!

Nu ska jag dricka mycket vatten, känner mig alldeles uttorkad efter gårdagens biljard kväll med Erik och reference grabbarna. Det var super skoj, men tur att jag bytte till cola light på slutet av kvällen. :) Jag var bäst på biljarden!!! Haha vad galet det trodde jag aldrig att jag skulle vara :D Erik hjälpte mig såklart.. jag har fortfarande ingen koll på hur man siktar utan skjuter mest utan att tänka först.
Gårdagen började med träning på friskis med Katta och låång mysig pratstund. Sedan drog jag vidare till Solna och Maria-Maja, god pannkakslunch blev det där och jag fick låna en superfin klänning som sedan åkte på när jag skulle in till biljardkvällen. Fantastisk dag helt enkelt!

Nu ska jag äta frukost.. Hörs senare!

Puss A.

Kommentarer

Postat av: Johanna ♥ Blivande tvåbarnsmamma

Publicerad 2010-01-16 11:07:30

Oh tack så mkt! :D



Kul att göra den åt dej!

Postat av: maja

Publicerad 2010-01-16 22:05:00

du såg helt fab ut i klänningen din lilla heting ;)

tack för en supermysig fika idag <3

Postat av: kadri

Publicerad 2010-01-18 09:39:54

vad spännande med ny design. GRATTIS till vännernas nya bebis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela