andreakarolina

Måndag

Publicerad 2010-01-18 10:52:39 i Allmänt,

Imorgon börjar min nya termin med specialpedagogik, det ska bli super spännande. Jag hoppas att kursen ger mig mer kött på benen när det kommer till min C-uppsats längre fram i vår.
Idag ska jag gå en promenad, sedan ska jag läsa det första av kurslitteraturen (nya plugg Andrea) och ikväll blir det Afrodans med Sara här i Kista.

Gårdagen blev supermysig och lite städat blev det också.. får ta tag i det idag så att det blir klart någongång.

Jag har känt mig alldeles nykär de senaste dagarna. Så skönt när allt bara flyter på, jag är så lycklig med dig min lapp. :)


Nej nu är det dags för promenad!!
Puss A.

Kommentarer

Postat av: hallonmamma

Publicerad 2010-01-19 20:26:31

Tack :D



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela