andreakarolina

Varför..

Publicerad 2010-01-04 09:54:46 i Allmänt,

Gör det fortfarande lika ont. Ont i hela kroppen. Varför kan jag inte skaka av mig min rädsla att alla försvinner. Jag SAKNAR dig mamma, så oerhört mycket. Jag kan inte förstå att det snart är 12 år sedan du försvann från oss. Fy fan vad jag hatar de här dagarna.

Sitter och försöker fokusera på min hemtenta, försöker tänka bort, allt känns så tomt. Det är så otroligt mycket kvar att skriva, som vanligt känns det som om det inte kommer gå. Jag kan ju inte direkt säga att de här tankarna hjälper. Önskar att jag kunde planera bättre, få min hjärna att funka i tid och inte i sista sekunden. Som att om jag inte tänker på det så händer det inte. Som att jag kan blunda och försvinna. Som att det vore så lätt.

Kommentarer

Postat av: Anna-Maria

Publicerad 2010-01-04 22:42:20

Hejsan..



Tack för dina varma ord, det värmer i mitt hjärta.. Saknaden efter någon nära försvinner aldrig, det är tung och jobbigt att man behöver förlora någon.. Jag skickar många styrkekramar till dig och hoppas de hjälper dig imorgon och att du finner ro till din tenta..



Många Kramar

Postat av: Kadri

Publicerad 2010-01-06 19:07:03

Jag tror inte att man kommer över en sån stor förlost. Man lär sig bara o leva med det och kanske kan man aceptera det, men man glömmer aldrig.

Skickar massa kramar till dig. Det kanske finns någon i närheten som kan trösta ? I bland behöver man få gråta ut och få massa kramar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela