andreakarolina

Semestern i Övik

Publicerad 2010-07-18 14:01:10 i Allmänt,


Badade med Smilla

Åt glass

Kikade på Susannes och Davids nya hus

Spelade rundpingis, David var överlägsen vinnare..

Träffade Vide för första gången



Storasyster Vilja ville så gärna hjälpa Vide att leka med sin nya leksak. Hon ville inte leka med den själv för det var ju hans. Finaste tjejen!

Sommar i Övik, dunjackan på och whiskey i glaset.

Köpte ny tröja från Roxy

Vi åkte till Trehörningsjö på spa

Lunchade med Kicki

Mor och son

Blev Gudmor åt detta lilla hjärta!

Lekte, myste, badade och blåste såpbubblor med världens vackraste Vilja!

Far och son

Nu är jag hemma igen.. Jag saknar Erik, Övik, Kicki. Vilja och Vide!! Vill inte vara här ensam. Men nu är det en vecka kvar tills min älskling kommer hem, och vi hade det fantastiskt på vår semester.

Puss A.

Kommentarer

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-07-18 15:27:28

fiiin pojkelipojke! :)

Och en heet tjej i svart klänning såg jag allt! ;D

snart ses vi :) puss puss

Postat av: anouk - Gravid

Publicerad 2010-07-24 09:07:26

Men gud vilka härliga bilder:D Älskar den prickiga kläningen!:)



Åh kära du. Du gör mig så glad jämt. tack så väldans mkt!



Visst är det som du säger att skammen är sjukt onödig. Men ibland talar osäkerheten högre än någon annan röst.



Jag tror eg inte at jag alls kommer bry mig om knoddens stl närh*n väl är här, men tror det är den "osynliga" oron som är värst. när man inte vet vad som komma skall liksom...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela