andreakarolina

Dagen

Publicerad 2010-03-24 15:48:04 i Allmänt,

... Blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Hade glömt bort att jag hade basgruppsdag, så istället för frukost i lugn och ro blev det stress och hets till bussen och en otroligt intet sägande förmiddag... Är så trött på att lyssna på den kommunen och hur de prisar sig själva högt upp i skyn, här finns inga problem och om en elev inte klarar sig så är det för att han eller hon är dålig, inte på grund av dem! Spännande då att de har störst problem med droger och alkohol bland eleverna i hela stockholm... men det märks ju inte såklart.. på YTAN! Ingen skola är perfekt och jag lär mig hellre om hur de arbetar med problem och vilka verktyg de använder för att lösa de som finns.

Ikväll blir det teater igen med pappi! Mys mys mys! Älskar att sitta på teatern, det är det mest fantastiska som finns, svepas in i en annan värld, följa människors liv, sugas in i atmosfären...

Längtar till Sälen som en tok nu!! Vill så gärna komma iväg själv med Erik ett tag och bara få vila..

Puss A

Kommentarer

Postat av: Tone

Publicerad 2010-03-24 16:36:28

Tack :)

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-03-25 07:37:44

jomen vårruset är jag nog på! :D det pratar vi mer om ikväll :)

haha ja vi begöver ännu fler folk som kan sitta här och göra ingenting :P hihi :)

nej här vill du nog inte vara, försök på dagis istället, det är kul! :D



pussssssss

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-03-25 09:52:27

Neeej vad orättviiist! Jag har också velat se den men kunde inte igår eller i förrgår och idag är det slutsålt... :´( buuhäääää!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela