andreakarolina

Gårdagen

Publicerad 2010-03-21 17:58:36 i Allmänt,

Blev bra... Vi redde ut allt på fredagskvällen och kunde helt koncentrera oss på att fira födelsedag. Det var skönt. Det blev först middag på folkbaren, god mat, halvbra service, sedan begav vi oss till Snaps för fest, Erik o Micke hade hyrt hela nedervåningen, det var superkul med roligt sällskap och dans... Känns i vaderna idag, men kul att jag klarade av att dansa trots mina 10 cm klackar! Hihi tänk vad lite dricka kan göra.

Nu sitter jag med plugg plugg plugg ocg försöker att inte låta paniken ta mig, det kommer ordna sig det här.

Skriver kanske mer senare!

Hoppas ni har en mysig söndag.

Puss A

Kommentarer

Postat av: katarina

Publicerad 2010-03-22 14:49:19

tack för dansen hjärtat! nu är det sälen om en vecka dryg för mig och mindre för dig! :)



pussssssss

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela