andreakarolina

Godmorgon!

Publicerad 2010-03-23 09:23:12 i Allmänt,

Morgonen började med kramar! Gillart! Sedan tog jag mig upp samtidigt som Eki gick till jobbet och gjorde havregrynsgröt med blåbär, mums. Så nu känner jag mig redo att börja denna dag. Nu ska jag skriva på tentan och vänta på att maria-maja ringer och så bär det av till gymmet en sväng. Ska slänga in en tvätt innan också så att det blir gjort, nu åker vi ju iofs inte förrän på måndag men det känns ändå skönt att ha det mesta redo. Det är den nya Andrea som jag testar just nu, organiserad och planerad. Förhoppningsvis funkar det för, gamla Andrea mår bara dåligt jämt.

Igår satte vi upp nya kryddhyllan också så ilder på det kommer!


Hörs senare!

Puss A.

Kommentarer

Postat av: Maria - livet i Milano ☆

Publicerad 2010-03-23 09:44:48

godmorgon =)

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-03-23 09:50:08

detsamma hjärtat :) vi får prata av oss i lugn och ro någån dag, var för sig, bara ösa och lyssna :)



puss

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-03-23 09:50:23

och btw: Go nya andreatussen! :)

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-03-23 09:53:44

btw igen: har köpt new moon ;)

Postat av: Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

Publicerad 2010-03-23 10:02:38

Ohh smart plan! :)



1 april fick vi tid.. :/

Nervös..

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-03-23 10:42:48

det är det inte.. men däremot kanske vi vill se den utan pojkarna :P

Postat av: Elvira Eriksson

Publicerad 2010-03-24 07:42:14

Sovit gott?:)

Postat av: katarina

Publicerad 2010-03-24 13:30:43

ska det bli sol och grööt?? :P haha om det var grönt du mena är jag på det ;P



yesa! woop woop!



jag kan va med på det :) det var mysigt sist jag var med :) vad kostar det?



puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela