andreakarolina

Middag

Publicerad 2010-03-16 22:02:01 i Allmänt,

Eftermiddagen började med att jag kämpade mig iväg till jobbet, bara 3 barn som dök upp men vi hade en mysig liten lektion iaf. De är så söta och lätta att ha och göra med, oftast. Dock har jag ännu mer ont i halsen nu, men det är ju sånt som händer. De kallade mig prins för jag hade så mörk röst, så jag spelade på det och var en allmänt stel, östgötsk prins.. fick många skratt :)

Sedan handlade jag middag, idag blev det Kycklingfilé med honungsmarinad, rotfrukter i ugn, sockerärtor och bearnaise. Mumsfilibabba!

Till det tittade vi på nya How I Met Your Mother och The Mentalist :)

Sov gott fina läsare! Jag tycker om er ska ni veta! ;)

Puss A

Kommentarer

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-03-17 09:15:33

mums mums! :D har du något kul laxrecept? :)

mår du bättre idag? :)



om prick två veckor åker vi till sälen! wihuuuu! :D



<3

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-03-17 10:34:36

men stackars snutt! massa the med honung och vila idag! det är en order!! ;)



Tack för tipset tuss! ska jag göra ikväll! :D



Jag vet att det vore mer praktiskt med en liten... men blev så sugen på en större när jag såg en annons att canon eos 450d "bara" kostar 4995 kr... :p meen kanske ska lyssna på dig :P



pusssssssss <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela