andreakarolina

Tisdag

Publicerad 2010-03-16 13:29:44 i Allmänt,

Imorse vaknade jag av att solen lyste in genom fönstret. Det kändes så fantastiskt :) Trots att jag hostar, har ont i halsen. Jag längtar efter att jag ska känna mig glad igen och pigg. Det känns som om det var flera veckor sen sist.

Jag vill åka till Sälen nu!!! Bara knäppa med fingrarna och vara där med alla hemtentor klara och inskickade! Varför är det aldrig så enkelt?

Jag önskar att allt bara.... Hatar att inte ha kontroll.


Kommentarer

Postat av: Kadri

Publicerad 2010-03-16 13:59:59

hoppas du blir frisk snart

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-03-16 14:14:38

När allt känns bajs måste man försöka komma ihåg dom små glada stunderna och leva lite på dom.. kommer du ihåg när vi tränade medelpass sist, det var ju riktigt kul och jag vill minnas att damen hade ett litet leende på läpparna! :D

och snart snart snart är det sälen, vi åker om två veckor imorgon, och du och din pojke åker om mindre än så :)

och du kan! för du är tamejtusan bästelibäst! :D



älskar dig tuss! <3



tusspuss!

Postat av: Jen

Publicerad 2010-03-16 15:36:27

vilken mysig blogg :)

Postat av: alex

Publicerad 2010-03-16 18:44:13

fin blogg =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela