andreakarolina

Inget mer fröken negotivo!

Publicerad 2010-05-04 18:44:02 i Allmänt,

Dålig uppdatering har det varit, mycket negativa tankar i mitt huvud likaså. Men nu får det vara nog med det! Det är vår och sol iaf en liten stund varje dag. Jag är den jag är och skriver som jag gör, det är bara att acceptera. Och det finns faktiskt ingenting som säger att jag måste veta vad hermeneutik är. Hur skulle jag kunna veta det? Skönt för er som kan, som lätt hittar i den här djungeln av begrepp och vetenskapliga teorier. Grattis säger jag bara, jag är INTE en av er. Men det är ju faktiskt därför jag går och utbildar mig, för att lära mig nya saker. Jag skriver i sista minuten, precis som jag alltid gör. Jag är en sådan sista minuten fröken i allt jag gör.

Idag började med ett handledar möte som gick bra, fick MÅNGA bra tips.
Efteråt ringde jag min fina Katta http://katarinasegen.blogg.se och bestämde mig för att åka och hälsa på. Så det blev lite förmiddagsfika med greys anatomy, tjejsnack och rep av repliker. Super mys! Du är bäst gumpan.

Snart slutar E jobbet och vi ska mysa lite här hemma, han åker iväg på jobbresa till Danmark senare i veckan så vi får passa på att umgås nu.

Nu sticker jag och handlar!

Puss A (fröken positivo)

Kommentarer

Postat av: katarina

Publicerad 2010-05-05 08:42:24

woop wooop! Du kan vara en puss! :D Du är grymast och du har så rätt ia tt du går utbildningen för att lära dig, klart man inte kan allt innan utbildningen, varfr skulle man då vara där? :P hihi! :D

tack för igår sötnöt! <3

pusssssssssss

Postat av: Anna

Publicerad 2010-05-05 18:35:48

sv: nej de är inte sjuka men jens är allergisk. eftersom de har flytat runt så mycket och lila skulle må ännu sämre av ännu en flytt så känns det enda rätta att de får somna in. tyvärr :(

/Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela