andreakarolina

-

Publicerad 2010-10-04 17:47:48 i Allmänt,

Jag är så less på mig själv så varför skulle han inte också bli det? Jag kan inte fortsätta såhär. Behöver något som drar upp mig ur den här geggan som håller fast alla ord så att inget kommer ur mina fingrar, som fångar alla mina tankar och skapar totalt kaos i hela min kropp. Fan, helst skulle jag bara vilja åka till Paris i en månad och samla ihop mig igen. Kanske ska försöka mig på att söka nästa kurs... jag menar utbildningen kan ju inte direkt bli sämre än den är nu.


Ska inte utsätta er för mer gnäll. Vi hörs en annan dag istället!

Puss A.

Kommentarer

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-10-06 15:19:14

Tussenuss! Det kommer lösa sig och bli kanon! Även fast det inte känns så.. men tänk när vi sen sitter där och tittar tillbaka och skrockar över allt som fått oss att stressa, nåjja, stöna och stånka :)



det kommer bli fiiiint! :D



pusss puss pusss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela