andreakarolina

4½ år

Publicerad 2010-10-15 13:04:30 i Lappen och Flickan,

Insåg precis att vi varit ihop i 4½ år i onsdags. Missade det helt. Vad gjorde vi då? Du lekte med din nya Iphone och jag kollade på tv i soffan? Eller var det i tisdags? Haha Jaha där ser man vad åren gör med förhållandet ;) Nej, men skämt å sido, jag är fantastiskt glad att du fortfarande finns vid min sida. Vad skulle jag göra och vara utan dig älskling? Mycket har hänt under våra år tillsammans, många skratt, många mysiga stunder, sjukt många tv serier och filmer har införskaffats och tittats på (nördar som vi är) Vi har varit i London, Skottland, Övik, Linköping, Sälen och Tärnaby. Fram och tillbaka många många mil till och från våra familjer. Tänk att vi hittade varandra trots att vi levt 75 mil ifrån varandra. Helt olika liv och förutsättningar. Och så hittar vi varandra i Arvika av alla ställen?! Och hamnar tillslut i Stockholm, med alla våra idéer, renoveringar, planer och prylar. Undrar var vi är om 10 år? Tillsammans har vi morfat ihop Kultur-HiFi-Sport-muppighet-norrlandslugn-fnitterattacker-verktyg-ljusslingor-glas-filmer-tyger-foton-whisky-bakning och skapat vårt mysiga småstökiga hem. Men ska jag vara ärlig så kommer mitt hem vara där du är, älskling. Om mindre än en månad har vi bott ihop i 4 års tid, när jag flyttade in med EN väska på min 20-årsdag. Haha, tänk när mina kläder fick plats på en hylla i garderoben.  Du gör mig lycklig, vi gör mig lycklig. Tack.

Jag älskar dig.

Kommentarer

Postat av: Evve

Publicerad 2010-10-15 17:43:23

Fint :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela