andreakarolina

Jag längtar

Publicerad 2010-10-20 10:35:58 i Lappen och Flickan,

Längtar så sjukt mycket efter ett hus. Tänk att man kan längta efter ett hus, ett ställe att bo på. Jag glor i inredningstidningar, drömmer om kök, badrum och ryamattor. Tänk om vi faktiskt hamnar i ett litet hus snart. Vågar nästan inte tänka tanken. Alla middagar vid ett riktigt matbord, mysiga kvällar i ett stort vardagsrum, ett sovrum utan skrivbord och andra saker som inte direkt bidrar till en lugn sömn. Men jag vet hur det har varit tidigare, hur priserna sätts i stockholm för att sedan trissas upp, hur vi måste vara realistiska och se hur mycket jobb det blir. Men tänk ändå, ett HUS!!! Hur litet det än är, så är det INTE en lägenhet! Och det är helt fantastiskt bara det. :) Tänk vad mycket som händer på 4½ år

Kommentarer

Postat av: Evve

Publicerad 2010-10-20 16:50:40

Spännande! Har ni varit och kikat på något hus? :)

Postat av: Evve

Publicerad 2010-10-21 17:57:45

Åh va spännande! :)



Finns det på hemnet eller nåt så man kan kika?

Blev så himla nyfiken hihi.



Håller tummarna för att det är som ni vill att det ska vara iallafall! :)



Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela