andreakarolina

Next.

Publicerad 2010-10-15 11:09:28 i Allmänt,

Har tränat två dagar i rad så idag blir det nog bara en promenad i solen. Är helt fantastiskt höst väder idag. Kallt och soligt. Vill bylsa på mig vantar, mössa och halsduk. Sedan blir det thé och värmeljus i lägenheten och förhoppningsvis kommer får Erik ledigt idag. Han har varit på en jobbresa och var helt slutkörd, han stressar ju som en gnu hela tiden. Ska bli skönt att få hem honom igen. 

Igår kväll hade jag Mariamaja över på risotto och vin, det var himlarns mysigt! Vi började prata om  projektet och det kommer nog bli riktigt bra! Prestation kommer stå i centrum och vridas och vändas på från flera olika perspektiv. Nu blir det att ta tag i disken.

Puss A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela