andreakarolina

Tack Pappa!!!

Publicerad 2010-10-06 15:32:33 i Allmänt,

För många många månader sedan så fick vi ett väldigt fint badrumsskåp av min pappa. Sedan dess har det stått på golvet i vårt vardagsrum i väntan på slipning och oljning. Nu har vi ÄNTLIGEN tagit oss i kragen och fixat till det så nu står det inte på golvet längre utan hänger på plats i badrummet. Tack så hemskt mycket pappa! Det är perfekt!
Vi längtar tills vi har ett större hem så att du kan snickra ett bord till oss också! ;)



Det blev inte jättebra bilder, vi har ett väldigt litet badrum så jag hittade ingen bra vinkel.

Längtar tills vi börjar renovera resten av badrummet. Vi ska byta ut spegeln också, men insåg att vi nog måste ha ett till badrumsskåp för att få plats med allt.

Puss A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela