andreakarolina

Fixar och Trixar

Publicerad 2010-09-22 12:12:50 i Allmänt,

Hemma idag igen.. Men jag mår absolut bättre!! Har precis beställt 120 foton från fuji direkt för BARA 44 kr!! Bra för min svultna plånbok. Längtar tills jag får bilderna så jag kan börja med albumet till Vides dop. Var så länge sen jag gjorde ett fotoalbum, ska nog börja med det igen. Är så mycket roligare att ha bilderna i ett fint album än i datorn. Snart har ju jag och Erik 4 ½ år tillsammans kanske man skulle göra ett album tills dess.

Idag ska jag fortsätta städa här hemma och ta mig ut på promenaden som inte blev av igår.

puss A.

Kommentarer

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-09-22 17:36:15

saknar massor mina fina flicka....

<3

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-09-24 10:51:59

åhå, festa hela helgen lång alltså ;)

tror inte jag hänger med ikväll.. mår halvbra och jobbar imorgonbitti. vi får se hur det blir på lördag :)



du tuss.. jag vill baka på måndag till kalaset.. skulle nog vilja göra cupcakes tror jag... har du andra förslag eller förslag på goda cupcakes? :)



puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela