andreakarolina

Vi är redo! Kom igen, jag vet att ni vill ha den!

Publicerad 2011-04-15 15:44:03 i Renovering,

Uteplatsen:




Sovrummet:
Före


Efter



Vardagsrummet:





Köket:



Hallen:



Resultatet av allt vårt slit. På onsdag kommer annonsen upp på hemnet! Imorgon åker vi till norrland för välbehövd vila, skoterturer och plugg för min del. Ska bara bli skönt att vara någon annanstans än i lägenheten ett tag!

Har föresten anmält mig till Vårruset i år igen, så nu blir det att börja springa på allvar! Ska springa med Anja igen, det är en väldigt bra tradition som vi har börjat med! Nu ska jag springa en runda och sen kommer min storasyster hit och vi ska grilla!

Puss A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela