andreakarolina

Rula

Publicerad 2011-08-07 14:34:11 i Det Jag Mig Ingen,

Jag är i skärgården och andas. Det är det bästa som finns att få komma hit och andas. Lyssna på havet, gå i samma sunkiga kläder, inte tvätta håret på en vecka. Jag trivs så. Tyst lugnt enkelt. Önskar att livet alltid kunde vara så, att jag slapp stressen, prestationsångest och hets. Jag försöker hitta detta lugn även när jag inte är här. Ibland lyckas jag, snart kanske jag känner så jämt? Tack Farfar och Farmor för att ni byggde min tillflyktsort, min oas. Jag är här  alldeles för sällan.

Ville lägga ut bilder men det är ännu en sak som är positiv med Rula, kontakten med omvärlden är minimal. Täckning på mobilen finns på vissa ställen, i ett fönster eller i en viss vinkel på sängen. Du kan nå mig om jag vill, jag kan nå dig när jag behöver. Önskar att jag kunde undvara mobilen lika lätt när jag är i staden. Nu ska jag begrava mig i en bok, njuta av regnet som slår mot fönstret och laga lunch när jag blir hungrig.

Jag har det bra.

Puss A.

Kommentarer

Postat av: Katarina

Publicerad 2011-08-09 13:53:35

Helt underbart låter det! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela