andreakarolina

Att ha världens bästa Pappa och att älska Cambridge.

Publicerad 2011-12-22 23:58:17 i Allmänt,

Nu tänkte jag inleda min bildkavalkad från Englandsresan!
Vi börjar med Cambridge som var den första staden vi besökte.

Bästa Pappa på hotellet vid Skavsta flygplats



Cambridge



St Johns University-Cambridge

Jag vill plugga här!!!




Självklart spenderades mycket av tiden i bokhandeln. De var underbara förövrigt!!


Och lunch på en av alla pubarna.


Och det här är bara början!

Puss A.


Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2011-12-23 12:35:40

Åh vilka mysiga bilder! Ni verkar haft det toppen, ska bli spännande att se mer bilder :)



God Jul önskar jag dig, Erik och er fina lilla Puck!

Det är verkligen jätteroligt att följa er via bloggen :)



Ha en underbart fin julhelg med massor av gröt, skratt och paket :)



Kraaaaam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela