andreakarolina

Längdskidor

Publicerad 2011-02-17 19:17:29 i Det Jag Mig Ingen,

Idag har jag premiär åkt mina underbara längdskidor som jag fick av Pappa och Anja i julklapp! Hade inte riktigt lyckats med vallningen men det var ändå sjukt skönt, bra armträning också tror jag, börjar känna av träningsvärken :)
Solen lyste och allting var så vackert, jag ÄLSKAR det här vädret. Jag tycker verkligen om alla årstider, de är lagom långa och ger mig precis vad jag behöver. Just nu behöver jag kyla, snö och frisk frisk luft, om någon månad kommer tövädret och den underbara våren med solsken, hösnuva och blommor. Det kommer vara precis lika underbart som jag tycker vintern är nu. Ja, jag vet. Lite knäpp är jag allt! Men det är så det ska vara! Längtar till påsken nu som ska spenderas på skoter uppe i Tärnaby, så fast våren kommer vara framme här i stockholm snor jag åt mig lite mer vinter där! Sedan blir det förhoppningsvis "försommar" i Paris veckan efter över valborg.

Nu har jag gett mig själv en rejäl spark i baken och satt igång med plugget på allvar, på onsdag är det dags för tenta nr 2. Läskigt men det ska jag nog klara av!

Imorgon bär det av till Gula Skolan, ska nog ta med skidorna så att jag kan ta en sväng eller två, runt kullen :)

Bild från underbara Gula Skolan

Puss A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela