andreakarolina

...

Publicerad 2011-07-23 12:51:28 i Allmänt,


Modell: Katarina Foto: Jag

 

Idag vill jag varken se eller höra, det är ofattbart att det finns sådan ondska i världen! Jag tänker på alla anhöriga och offer i Norge. Alla människor som har drabbats av detta obeskrivligt hemska. Jag förstår inte. Kan inte förstå. Vill inte förstå. Kärlek till människorna i Norge som idag vaknar upp till det hemska. Tänder ljus och hoppas att det finns ett slut på denna idioti i framtiden.

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela