andreakarolina

Kamrat Hildén, Ernst Hugo, Jesus eller kort och gott Freja.

Publicerad 2011-07-30 09:28:06 i Det Jag Mig Ingen,

I onsdags kom Freja på besök igen! Lyckliga jag, som har en vän som hälsar på, inte bara en utan två gånger på sin semester!!  Jag åkte in och mötte upp henne i stan så att vi kunde sitta i park, det hanns inte med förra gången.

Efter inhandling av lunch på Vurma begav vi oss alltså till Rålambshovsparken.



Vi åt kycklingmackor, plommon, kanelbullar och jag hittade en dricka med så fin flaska att jag var tvungen att köpa den.


På torsdagen skulle vi åka ut i skärgården men vi hamnade på skansen istället. Varmt! Och mysigt!


Vi jämförde benlängd och sedan var det dags att åka hem.


Fredagen spenderades med att prata, slipa spackel, spackla, titta på spiderwick, gå promenad i solen och ha det bra! Men det fick inte kameran följa med på!

Tack än en gång fina vän för att du kommer och ger mig energi och skratt! Du är ljudeffekternas mästare och allt blir lite roligare om man gör det med dig!

Puss Kamrat Rudström, Farbror Barbro, Dea eller kort och gott Andrea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela