andreakarolina

Dagen som snurrat så fort...

Publicerad 2011-03-15 21:32:51 i Det Jag Mig Ingen,

Idag har varit en kaos dag, vi har ju som sagt börjat leta efter ett större boende och precis som pappa sa, så är vi verkligen värda det. Vi behöver det, jag behöver det. Däremot "behöver" jag inte riktigt allt som medföljer att leta ny bostad. Stressen runt pengar och allt prat om räntor, amortering, lånelöften = saker jag har väldigt lite kunskap om och något jag känner att jag inte har kontroll över. Jag har så svårt att inte ha kontroll, så svårt för att vara i situationer där jag inte har kontroll och där jag känner att jag riskerar att uppfattas som dum. Blir så arg på mig själv som inte bara kan ta det lite lugnt och bara acceptera att jag kanske inte kan än men jag kan lära mig! Erik kan ju och pappa så jag kan ju alltid fråga dem. Anledningen till att det blev så stressigt idag är kaoset i världen (japan) som riskerar att påverka ekonomin och jag blir rädd att min enda möjlighet att bidra till gemensam bostad ska rinna ut i sanden..

usch ibland är det tufft att vara vuxen.. Hoppas detta reslulterar i en ny lägenhet. För det vore UNDERBART!


Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2011-03-16 21:43:00

Det blir man också! :)



Allt är toppen med mig! Hur är det med dig? :)

Postat av: Erika

Publicerad 2011-03-21 10:33:15

Vad roligt! Det är ju så underbart skoj att fixa i hemmet men man hittar alltid något nytt man vill ändra på, hihi ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela