andreakarolina

keep on keeping on!

Publicerad 2011-03-30 17:14:39 i Renovering,

Ikväll kommer min underbara Pappa hit och hjälper oss med tapetseringen av fondväggen! TACK!

Efter att tapeten är uppe så är det bara fönstermålning och lister kvar. Det ska vi nog klara av tills på söndag, hoppas jag. Jag måste ju klämma in tenta plugg på det med... GAAAH! Men det löser sig nog tillslut, det brukar det ju göra! :)

Imorgon får ni se bilder från tapetseringen, nu ska jag passa på att förbereda lasagnen så att det går snabbt och enkelt när det är dags att laga den.



Snart blir det fint även bakom sängen! Underbart!

Puss A.

Kommentarer

Postat av: Millah

Publicerad 2011-03-31 06:23:17

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Postat av: Kadri

Publicerad 2011-03-31 09:14:56

Vad spännande o renovera



sv. tack snälla du

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela