andreakarolina

Let´s move

Publicerad 2011-05-25 10:00:11 i Allmänt,

Snart. Snart får vi nyckeln till vårt nya hem. Haha jag vet att jag tjatar men jag måste tjata om det för att förstå att det faktiskt händer på riktigt! Vi har beställt vitvaror för många pengar, vi har bestämt oss för att köpa en ny säng, vi ska till Ikea och köpa köket, beställa fläkten... För att inte tala om packa ner resten av lägenheten och faktiskt flytta alla saker. Vi ska träffa banken på fredag, boka tid hos jurist för att skriva samboavtal.

Förutom min flytt hemifrån till Arvika så är det här den största flytt jag gjort. Jag har flyttat många gånger sen jag flyttade hemifrån 2005 men aldrig fått planera allt från början, välja vad som ska stå var, vad som ska köpas, målas, tapetseras.. Det här blir ju mitt första hem som jag kommer äga, det kommer att vara mitt och Eriks. Jag kommer inte bara bo där! Snart.

Puss A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela