andreakarolina

Mini semester

Publicerad 2011-05-22 16:45:58 i Det Jag Mig Ingen,

Jag har spenderat underbara dagar med Kicki, Kim, Vilja och Vide. Vide fyllde 1 år i tisdags så det första vi gjorde vara att dela ut presenter.

Två fina bodies från polarn och pyret, ett par snickarbyxor och ett par coola guldsneakers fanns i Vides paket!

Kunde inte hålla mig och köpte en sommarklänning till Vilja också..

Viljas omdöme: Den är cool, snabb och härlig!

Vi har busat, myst och lekt i mulleskogen (också kallad springimulleskogen av Vilja)


Melker och Anna kom förbi mulleskogen också

Underbara fina ni!! Jag längtar tills ni kommer hit och hälsar på i juni!

Min underbara gudson är bara nöjd när han får äta själv, men då är han stolt som tuppen!


Alla bilder är tagna med min nya kamera Nikon D5000, I'm in LÖV!
Fredagkväll dedikerades till min och Kickis första utekväll på 3 år!! :) Men dit fick inte fina kameran följa med, vi hade så jävla roligt!! Får bli en ny tradition.

Jag älskar er så otroligt mycket! Tack för några underbara dagar och att jag fick ladda mina batterier hos er!

Puss A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela