andreakarolina

Snörvel

Publicerad 2011-05-24 15:40:07 i Allmänt,

Gaah jag vill inte vara sjuk!!! Måste städa så det ska jag göra så fort jag skrivit här, de som köpt vår lägenhet kommer hit och ska kolla in vad de skulle vilja köpa utöver lägenheten så den måste ju se okej ut! Helst skulle jag vilja gömma mig under täcket och sova bort den här dagen..

Föresten så var jag med i en tävling hos lensway förra veckan och vann ett par gratis glasögon! De är supercoola och nu har jag vant mig vid dem och kan visa ett kort på dem:

Haha det ser ut som att jag skelar...

Kommentarer

Postat av: K

Publicerad 2011-05-24 21:05:34

Postat av: Katarina

Publicerad 2011-05-24 21:06:16

Hoot girlygirl! Schnyggt som du skulle sagt ;)

Krya på dig nu fina!



pussss

Postat av: Evelina

Publicerad 2011-05-25 21:34:53

Cooling :)

Postat av: Katarina

Publicerad 2011-05-25 22:55:59

Jonas föräldrars kisse :) Jag orkade bara göra sallad.. ska göra det där en annan dag när jag har mer paaarmesaaanoo! :D mummsi! :)



Pusssssssss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela