andreakarolina

Vad heter jag?

Publicerad 2011-11-13 13:32:28 i Allmänt,

Första kvällen var jag så skygg att jag knappt gick att röra. Jag ville vara nära och i samma rum, annars blev jag förtvivlad och skrek. Jag hade inte haft så mycket kontakt med människor eftersom förra ägarna blev allergiska, så jag hade spenderat mest tid utomhus med mamma och syskonen. Ändå är jag jätteduktig på att gå på lådan och använda klösbrädan.

Erik blev snabbt favoriten!


Men redan dag två vågade jag börja leka lite och matte fick klappa mig ibland..


Redan i fredags kunde jag vara i famnen en liten stund. Framförallt så ville jag gärna vara nära och busa försiktigt med fingrar. Däremot är klorna nästan aldrig ute och jag nafsar bara lite när jag blir för exalterad!


Men, igår (lördag) var det mys både i Mattes famn och i Kickis. Bäst är att borra in huvudet under hakan och spinna så att hela kroppen vibrerar.
















































Nu återstår det bara en sak, jag har fortfarande inget namn och vi kommer inte på någonting! Har ni några förslag?

Puss A och Skruttiskorven

Kommentarer

Postat av: Husfrun

Publicerad 2011-11-13 15:34:17

Å så söt. Vi kan tyvärr inte ha katt på grund av mannens och sonens kattallergi. Men hade jag kunnat skulle katten fått heta Caesar eller Zoey :) Har hört att katter lystrar till S-ljud.

Postat av: Filippa Rudström

Publicerad 2011-11-13 16:51:14

lilla söta saken!!! lukas kanske :)

Postat av: Katarina

Publicerad 2011-11-13 17:10:19

PETTSSOOOOOON! :D



Eller Trulls säger mamma! :D



pusss

Postat av: Evelina

Publicerad 2011-11-13 21:46:12

va himla söt han är!! :) Jag gillar ju tokiga namn eller gammaldagsa namn :)



Plutten kanske? Roligt om han blir jättestor hihi.



Ni hittar nog någonting bra :)

Postat av: ENDENISE

Publicerad 2011-11-26 20:23:09

sv: Tack! Ja ibland orkar man mer än vad man tror. Helt sjukt egentligen, men jag klara det :)) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela