andreakarolina

Äntligen!

Publicerad 2011-10-14 11:49:28 i Det Jag Mig Ingen,

Lyckades jag spotta ur mig den där s..... argumenterande texten. Den är säkert full av pathos och inte så som den egentligen ska vara. Men, den är något jag brinner för och som jag vill få sagt (framförallt till vår lärare och vissa i klassen) så det får bli som det blir! Snart ska jag in till stan i det fantastiska höstvädret och äta lunch med MariaMajan, hoppas på sushi! :)

Igår köpte vi äntligen en !spegel!, den har till och med guldram så jag kan inte vara annat än nöjd! Idag ska jag försöka släppa skolan en stund och njuta lite.. den här veckan har inte varit något man hänger i julgranen,om man säger så. På tal om det, så har de börjat plocka fram julsakerna ute i barkarby. Ikea och maxi hade plockat fram både julgranskulor och julstjärnor. Är man en juljunkie som jag, så kan man ju inte bli annat än att bli glad! Hade dock en norrlänning med mig, som pustade och stönade något oerhört när jag gick runt och klämde på alla fina saker. Med kommentarer som: "förr så plockade de minsann inte fram det julsaker förrän 1:a december!" Haha mitt älskade gamm-as! Hur kan du bli så förvånad och frustrerad varje år över min barnsliga förtjusning?

Jaja, nu ska jag dansa lite till Beyonce i min rosa bubbelgumkjol och sedan beger jag mig till staden.

puss A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela