andreakarolina

Igår

Publicerad 2011-10-14 20:44:19 i Lappen och Flickan,

Igår hade jag och min norrlänning varit tillsammans 5½ år, dagen förflöt utan att varken han eller jag kom ihåg det. Men vi spenderade i alla fall dagen tillsammans, även om det var i ganska nedslaget skick. Trötta, mumlandes och sådär osociala som man kan bli när det varit mycket ett tag. Vi var på Ikea och maxi, vi köpte en spegel, vi köpte tacos, vi kollade på vitrinskåp och garderobsinredning. Vi var Svenssons.

Jag vill vara Svenssons med dig för alltid, jag vill storhandla med dig för alltid, jag vill leva på tacos om det betyder att det blir du och jag, alltid.

Jag vill bara säga hur tacksam jag är för att du är min och jag är din.

Jag vill ha vardag med dig för alltid.

Jag älskar dig, baby, norrlänningen, gamm-as, älskling, lappen, Erik.



Min älskling just nu:

Lägg märke till hans damm-ärm

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2011-10-14 20:59:00

Grattis till er!! Ni får fira storslaget när lägenheten är klar. Som ni kommer njuta av er fina lya då! :)Jag och Oskar är dåliga på att fira våra årsdagar. Men jag har bestämt att det ska bli ändring på det nu när vi gift oss hihi.

Postat av: Evelina

Publicerad 2011-10-14 21:47:44

limhamnsbomber? Vad är det? Låter ohyggligt spännande haha :)



Det är alldeles rätt som du säger, kan man hitta guldkanten och dom små stunderna i en kaosartad(nu är det ju inte så illa för er, men you know) tillvaro. DÅ klarar man allt :) Och det är jag säker på att ni gör!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela